• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Huisartsenposten Amsterdam

Huisartsenposten Amsterdam

 
Levensbedreigende situatie?
Bel altijd 112
  • Patiënteninformatie
    • Hoe werkt de huisartsenpost?
    • Heeft u een klacht?
    • Heeft u een compliment?
    • Huisregels
    • Kosten
    • Medicijnen
    • Opvragen medische gegevens
    • Uitwisseling medische gegevens
    • Thuisarts.nl
    • Patiënttevredenheids onderzoek
  • Gezondheidsklachten
  • Over ons
    • Raad van Toezicht
    • Ondernemingsraad
    • Nieuws
  • Werken bij
  • Veel gestelde vragen
  • Contact
  • English
  • Deutsch
  • Polski
  • العربية
  • Français
  • Türk

Levensbedreigende situatie?
Bel altijd 112

Home » Veelgestelde vragen » Neemt de huisartsenpost telefoongesprekken op en mag dit?

Neemt de huisartsenpost telefoongesprekken op en mag dit?

10 april 2019 by

Ja. Alle telefoongesprekken worden automatisch opgenomen en gedurende vijf jaar opgeslagen. De gesprekken worden opgenomen vanaf het moment dat door de huisartsenpost de telefoon wordt opgenomen tot het moment dat de verbinding met de assistent of huisarts wordt verbroken.

Aan dit opnemen is zowel wettelijk als intern bij Huisartsenposten Amsterdam een aantal strikte regels gekoppeld. Zo is het opnemen van de gesprekken gemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens. Binnen Huisartsenposten Amsterdam gelden strenge regels voor het terugluisteren van gesprekken.

Gerelateerde vragen

  • Waarom worden de telefoongesprekken opgenomen?
  • Wordt mijn eigen huisarts geïnformeerd als ik contact heb gehad met de huisartsenpost?
  • Zijn mijn medische gegevens beschikbaar op de huisartsenpost?

Primaire Sidebar

Voordat u belt, doorloop eerst deze vragen

Wij voorzien u direct van advies.

Start

Footer

  • Klachten
  • Complimenten
  • Inloggen
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Privacy Statement