• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Huisartsenposten Amsterdam

Huisartsenposten Amsterdam

 
Levensbedreigende situatie?
Bel altijd 112
  • Patiënteninformatie
    • Hoe werkt de huisartsenpost?
    • Heeft u een klacht?
    • Heeft u een compliment?
    • Huisregels
    • Kosten
    • Medicijnen
    • Opvragen medische gegevens
    • Uitwisseling medische gegevens
    • Thuisarts.nl
  • Gezondheidsklachten
  • Over ons
    • Raad van Toezicht
    • Ondernemingsraad
    • Nieuws
  • Werken bij
  • Veel gestelde vragen
  • Contact
  • English
  • Deutsch
  • Polski
  • العربية
  • Français
  • Türk

Levensbedreigende situatie?
Bel altijd 112

Home » Veelgestelde vragen » Pagina 3

10 april 2019

Waarom moet ik eerst bellen?

De huisartsenpost verleent spoedeisende hulp. Om te beoordelen wat de mate van spoed is, stelt de doktersassistent u een aantal vragen over uw

10 april 2019

Wat zijn de openingstijden van de huisartsenpost?

Op werkdagen vanaf 17.00 uur tot de volgende morgen 08.00 uur, tijdens de weekenden van vrijdag 17:00 uur tot maandag 08.00 uur en op feestdagen van

10 april 2019

Als ik overdag geen tijd heb om naar mijn huisarts te gaan, kan ik dan bij de huisartsenpost terecht?

Nee, de huisartsenpost is bedoeld voor spoedeisende gezondheidsklachten die niet kunnen wachten. Er is op de huisartsenpost te weinig capaciteit voor

10 april 2019

Wanneer bel ik de huisartsenpost en wanneer ga ik naar de Spoedeisende Hulp van het ziekenhuis?

De huisartsenpost is er voor spoedeisende gezondheidsklachten, waarvoor u anders uw huisarts zou bellen. De Spoedeisende Hulp bij het ziekenhuis is

15 maart 2019

Wat kost een bezoek aan de huisartsenpost?

Pinnen De rekening van uw consult dient u per pin te betalen.Tarieven Per 1 mei 2023 gelden bij Huisartsenposten Amsterdam de onderstaande tarieven.

15 maart 2019

Ben ik meteen aan de beurt op het spreekuur?

In principe bent u direct aan de beurt omdat de afspraak al telefoonisch wordt vastgelegd. Toch kan het voorkomen dat u (even) moet wachten omdat

  • Ga naar pagina 1
  • Ga naar pagina 2
  • Ga naar pagina 3

Primaire Sidebar

Voordat u belt, doorloop eerst deze vragen

Wij voorzien u direct van advies.

Start

Footer

  • Klachten
  • Complimenten
  • Inloggen
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Privacy Statement